Vidíme Boží ruku v lidských dějinách, přírodě, zvířatech a svobodě jednotlivce

Víra

V této rubrice nejsou žádné články.

Není troufalé říkat, že můžeme být bohy?

25.05.2015 16:31

 
 
Celá křesťanská nauka stojí na Kristově oběti a božství, jehož můžeme dosáhnout.
 
 
Ježíš tento princip vysvětlil v Janově evangeliu ve verších 10:33 až 36, kde se píše:
 
 
Židé mu odpověděli: Nechceme tě kamenovat pro dobrý skutek, ale pro rouhání: jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh. Ježíš jim řekl: Ve vašem zákoně je přece psáno: "Řekl jsem: jste bohové". Jestliže Bůh ty, jichž se týká toto slovo, nazval bohy - a Písmo musí platit - jak můžete obviňovat mne, kterého Otec posvětil a poslal do světa, že se rouhám, protože jsem řekl: Jsem Boží Syn?
 
 
 
 
Ježíš farizejům citoval Žalm 82, kde se píše:
 

Ač jsem řekl: "Všichni jste bohové, děti Nejvyššího Boha", musíte zemřít jako obyčejní lidé...

 
 
CELÁ BIBLICKÁ NAUKA STOJÍ NA PRINCIPU TOHO, ŽE JSME BOŽÍ DĚTI S NEKONEČNÝM POTENCIÁLEM.